تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۸۴۴۶
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
فرماندار نیشابور در خصوص آخرین وضعیت نیشابور در پی بارش باران و سیلاب توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی دونده در خصوص آخرین وضعیت نیشابور در پی بارش باران و وقوع سیلاب در شهرستان نیشابور در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد:امسال بارش باران متفاوت بود اما بارش باران در این حجم خساراتی به بار خواهد آورد. روز گذشته از ساعت ۱۳ تا ۱۴ یک ساعت بارندگی را در نیشابور داشتیم که ۲۹ میلی‌متر بارندگی ثبت شد.

۸۸۸ حادثه در پی سیل نیشابور

وی افزود: در شهرستان نیشابور برنامه روز‌های خیام با توجه به وضعیت جوی و همدردی با هموطنانمان لغو شد تا در زمان و شرایط بهتری برگزار شود. در روزگذشته ۶۰۰ مورد آب گرفتگی در سطح شهرستان گزارش شده است که با امدادرسانی‌ها رفع شد و ۲۸۰ عملیات آبکشی و رفع نقاط حادثه خیز و خطر، ۸ مورد فرو نشست زمین و آب گرفتگی در زیرگذر داشتیم که مانع تردد شهروندان شده بود و خوشبختانه با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط رفع شد. همچنین ۱۰ منزل مسکونی غیر قابل سکونت است که نیازمند ترمیم و مرمت ویژه است.

فرماندار نیشابور ادامه داد: در حوزه روستا‌ها و خساراتی که به بخش کشاورزی وارد شده است، ۳۵۵ هکتار در حوزه اراضی زراعی دیم، هزار و ۵۷۵ هکتار اراضی  زراعی آبی، ۹ رشته قنات و ۶۸۰ هکتار باغات نیشابور خسارت دیده است، ضمن اینکه ۳ کیلومتر کانال آب رسانی بتنی از بین رفته است و مجموع ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال برآورد خسارت شده است.

دونده در ادامه اعلام کرد: پنج رودخانه بزرگ در نیشابور داریم که خوشبختانه هیچ خطری از نواحی رودخانه‌ها مردم نیشابور را تهدید نکرده است. سد بار نیشابور ۲۳ میلیون مکعب ظرفیت دارد که ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار مکعب مخزن آن پرشده است.

وی افزود: از بعد از ظهر تا کنون ۲.۵ میلی متر بارش باران در شهرستان ما ثبت شده است و ستاد بحران در آماده‌باش کامل است.

فرماندار مشهد در نهایت اعلام کرد: در نیشابور تا کنون خسارت جانی گزارش نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->